piątek, 6 kwietnia 2012

Pierwszy wpis :D

Hej założyłam tego bloga, aby móc opisywać różne przeżycia moje i mojej suczki Kaji.

Może na początku opisze moją Kaję: 

Kaja jak każdy szpic ma zakręcony ogon jak świnka : ) Ma bardzooo długą sierść na ogonie, ale w innych miejscach też np. za uszami. Jej sierść ma szaro-biały kolor, a gdzie nie gdzie ma czarne znaczenia. 

Kaja lubi być czesana, ale nie za bardzo lubi strzyżenie. Czasami lubi pływać ; jak jest ciepła woda. Lubi się bawić z innymi psami i ze mną, jeść kaszę, biegać, kręcić się, mięso i wiele innych rzeczy, ale nie chcę mi się pisać : )
Nie lubi kąpania, dmuchania jej w pysk, suchej karmy, kotów no i chyba tyle rzeczy nie lubi.


Dane ogólne Kaji:
urodziła się 20.06.2009 roku
nie ważyłam jej : O
nie mierzyłam jej : O



Jej psi przyjaciele:

- Luki - kundelek
Tosia - kundelek
- Pikuś - kundelek

Tutaj jest Kaja jak była młoda :D





A teraz zdjęcia jak jest dorosła 









                                         Kaja jest rasy szpic wilczy :D













 

2 komentarze: