niedziela, 8 kwietnia 2012

smutna niedziela

Dzisiaj jest strasznie zimno i Kajka chyba nie pójdzie na spacer :(, ale na trening może pójdzie : -) Skoro dzisiaj nie mam dużo do pisania to coś wam napiszę. A więc tak Kaja ma strasznie długie pazury : [, a ja nie wiem jak się ich pozbyć (boję się jej obcinać pazury, bo jak bym za dużo ucięła to by jej krew leciała) jeśli macie jakiś pomysł jak się pozbyć tych pazurów napiszcie w komentarzu i nie piszcie mi, że mam je zetrzeć chodząc z nią po chodniku, bo to prawie nic nie daje :-( Jednak poszłam na spacer, ale były trzy psy na szczęście poszły były w typie ras:

-basenji
-owczarek niemiecki
-eskimo dog

zrobiłam im zdjęcia, ale może dodam jutro :-)

1 komentarz:

  1. Siemka Obserwuej twój blog a zaobserwujesz mój ?
    A jeżli chodzi o pazury to idź do weterynarza albo do salonu fryzjerskiego dla psów tam to zrobiął za ok. 5 zł wszystkie łapy a niektórych lecznic dla psów za darmo ! Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń